Home / Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Het is heel eenvoudig: selecteer het product van je keuze, voeg het toe aan je winkelmandje en ga door naar afrekenen. Vul de gevraagde gegevens is, voltooi de betaling en je bestelling is geplaatst!

Je kunt je bestelling nog wijzigen als het pakket nog niet verstuurd is. Wil je iets aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij gaan direct kijken of we de wijziging nog kunnen doorvoeren.

Betalen

Zodra je een bestelling afrekent, kom je in een beveiligd internetgedeelte. Bovendien maken wij gebruik van de vertrouwde betaaldienst Mollie. Je kunt er dus zeker van zijn dat betalen bij ons veilig is.

Wij werken samen met de betaaldienst Mollie. Je kunt kiezen voor onder andere betalen via iDeal en creditcard. Je kunt ook kiezen voor een bankoverschrijving.

Levering en retour

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, zodat je er direct mee aan de slag kunt. Bestel je voor 16:00 uur? Als het product op voorraad is, versturen we je bestelling dezelfde dag nog, zodat je je product meestal de volgende werkdag al in huis hebt.

Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen recht op ontbinding van het contract. Dat betekent dat je de bestelling altijd binnen 14 dagen terug kunt sturen. Wil je een product retour sturen? Doe dan een retourverzoek.

Onze verzendkosten zijn € 7,50. Bij bestellingen vanaf € 150,- betalen wij de verzendkosten.

Over MijnTekentablet.nl

Ja. Wij helpen je graag het Wacom-product te vinden dat bij je past. Vertel ons wat je zoekt en wat je doet, dan helpen wij je het product te vinden dat je nodig hebt.

Ja. Wij zijn volledig erkend als Wacom-verkooppunt. Daardoor kunnen wij een groot assortiment van dit mooie merk aanbieden.

MijnTekentablet.nl is dé webshop voor Wacom-producten. Wij richten ons zowel op particulieren als bedrijven. Wij adviseren je graag wat het beste Wacom-product is voor jouw situatie, of je nu een product zoekt voor jezelf of voor je bedrijf. Meer weten over MijnTekentablet.nl? Bekijk onze Over ons-pagina.

Service en garantie

Al onze producten worden geleverd met 1 jaar fabrieksgarantie. Heb je een vraag over de garantie of wil je beroep doen op de garantie? Dien dan een garantieverzoek in. Wij staan voor je klaar!

Speciaal voor bedrijven hebben wij een Try & Buy-regeling. Kort gezegd houdt deze regeling in dat je een apparaat een tijd lang kunt proberen voordat je het koopt. Benieuwd? Lees onze Try & Buy-pagina en vul het contactformulier in.

Ja, dat kan. Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice.

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat er een fabrieksfout zit in een product. Het gebeurt niet veel, maar het kan. Als dat zo is, neem dan contact op met onze klantenservice en vertel ons wat het probleem is. Wij helpen je verder!

Staat je vraag er niet bij?